top of page
  • Obrázek autoraLenny.cka

Recenze: Krvavý lístek

Young Adult novinka letošního roku je tady! Krvavý lístek plný krvavé magie nadchne čtenáře nadšené do YA literatury.


Tato kniha, vlastně byly dvě, se mi do rukou dostaly úplně náhodou. V Humbook skupině pro blogery holky hledaly pár lidí, kteří by si udělali soutěž o tuto knihu na svém Instagramu. Tak jsem se přihlásila a doufala ve štěstí. Bylo páteční ráno a já měla jít na těžkou zkoušku z anatomie, zkontrolovala jsem zprávy, příspěvky a mail, kde na mě čekalo překvapení. Byla jsem vybraná a dostala jsem tak jednu knihu pro sebe a další pro jiného čtenáře. Měla jsem neskutečnou radost, hlavně jsem si říkala, ať mě to štěstí neopustí na zkoušce. PS: Dala jsem ji.


Ale ve zkratce o knize, je to první dílo Crystal Smithové, ale rozhodně né poslední, plánuje pokračování této knihy.


Anotace:

Nejsilnější kouzla vyžadují největší oběti.

Princezna Aurélie je mocnou čarodějkou. Jak by ale mohla být šťastná v království, které magii brutálně potlačuje? Své schopnosti však nemůže skrývat navždy, proto uprchne do jiného království. Nachází si zde přátele, zdokonaluje se v kouzlení a začíná něco cítit k muži, s nímž by nikdy vládnout nemohla. Když ji dostihne kruté nebezpečí, musí se rozhodnout – zůstane v utajení, nebo přizná královskou krev a pokusí se zachránit své milované?


Upřímně, říkala jsem si, že čáry a kouzla nejsou nic pro mě a svět s princeznou je pro malý holky. Hah. Úplně jsem se do ní "zažrala" a nehodlala se pustit. Kvůli soutěži jsem ji chtěla mít přečtenou, čehož jsem se obávala, že to nestihnu ani dočíst a budu muset losovat nějakého dalšího šťastlivce. Ale díky tomu, že se dobře četla, jsem ji stihla přečíst ještě s velkou časovou rezervou. A rozhodně bych ji chtěla doporučit všem čtenářům YA literatury a ne jen ty. Já jsem spíše milovnice knih o druhé světové válce, ale je potřeba si na čas oddychnout. I když teda autorka se moc vraždění postav hlava nehlava nebála.


Knížku jsem měla zařazenou ve Čtenářské výzvě 2020 na Databázi knih pod tématem:

19. Kniha poprvé vydána v roce 2020 (nová kniha)

Hodnocení: 5/5


Více o autorce: Crystal Smith

Více o knize: Krvavý lístek


Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page