top of page
  • Obrázek autoraLenny.cka

Recenze: To

TO...světově proslulý horor. Kdo by se nebál strašidelného vraždícího klauna? Jedno dílo z rukou Stephena Kinga, coby autora desítek hororových knih.

TO je další ze skvělých mistrovských děl, hodnocené ve své kategorii jako jeden z nejlepších hororů, jaký kdy byl napsán. Na knize pracoval autor Stephen King 4 roky a světlo světa spatřila v roce 1986. Téhož roku se v USA stala nejprodávanějším románem. Tento horor má dvě filmové adaptace a to z roku 1990 a 2017.


Zajímavostí je postava Pennywise, byla totiž inspirována americkým sériovým vrahem Johnem Waynem Gacym přezdívaným „Klaun Zabiják“.


Město Derry je fiktivní, ale uvádí se, že jej King vytvořil podle města Bangor v Maine.



Anotace:

Ve městě Derry se odehrávají podivné a nevysvětlitelné věci. A proti tomu stojí parta dětí, které spojuje společný cíl. Po letech se hrůza vrací… a z dětí jsou dospělí. Dokáží se opět spojit a postavit se Zlu tak, jako když byli dětmi?


Na skateboardu se nedá jezdit opatrně.


To jsem poslouchala v audio podobě, každopádně jsem z toho nebyla tak nadšená jako většina lidí, kteří si tuto knihu už stihli přečíst/poslechnout. Upřímně, četla jsme už lepší knihy. Málokdy kritizuji knihy, většinou, co jsem přečetla nebo poslechla mě nějak nadchlo nebo překvapilo, ale v případě TO tomu tak nebylo.


Knížku jsem měla zařazenou ve Čtenářské výzvě 2020 na Databázi knih pod tématem:

11. Kniha autora, který získal cenu E. A. Poa


Hodnocení: 3/5


Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page